1.Reserveren van uw rit(ten)

Online geboekte ritten worden altijd bevestigt via de mail.
Vergelijk uw gegevens met wat vermeldstaat in de bevestiging van uw boeking en geef eventuele wijziging door.
 
2. Privé-taxi 
Taxi Strato combineert u niet met andere klanten. U reist direct van uit de door u opgegeven ophaal locatie naar uw bestemming.
 
3. Betaling
-    Contant bij bestemming.
      De heen en terugweg betaalt u altijd afzonderlijk aan de chauffeur in geval van een retour.
     Eventuele terugbetaling gebeurt binnen een paar dagen.
 
4. Annuleren of Wijzigen
Taxi Strato hanteert flexibele condities en volledige vrijheid om een geboekte rit te wijzigen of te annuleren.
Zolang de taxi niet al voor uw deur staat of op een luchthaven al op u wacht, kunt u altijd kosteloos wijzigen of annuleren.
Bij een annulering wordt het eventuele betaalde bedrag volledig binnen een paar dagen teruggeboekt.
  
5. Vluchtgegevens
 
6. Terugreis / Ophaal Schiphol
a.   U hoeft geen vertraging of vervroeging van de opgegeven vlucht te melden.
      Wij houden deze namelijk zelf in de gaten.
b.   U dient een gewijzigde vlucht telefonisch of via email tijdig door te geven.
c.   Na de landing wordt contact met u opgenomen door de chauffeur.
      Het is van belang dat u bereikbaar bent op het mobiele nummer dat u opgegeven hebt.
d.   Controleer na de landing uw mobiele op bereikbaarheid.
e.   Zodra u aangeeft aan de chauffeur dat u uw bagage heeft, komt deze na een paar minuten voor rijden.
f.   Mocht u alleen hand bagage hebben wat gewoon mee kan in het vliegtuig. Geef dit dan duidelijk aan, om onnodige wachttijd te voorkomen.
 
De ontmoetingspunten van de verschillende luchthavens zijn de volgende:
 
Vertrekhal 2 Bovenaan.
 
7. Bagage
Er worden geen extra kosten in rekening gebracht zolang de bagage in een sedan past.
U dient u bagage zo goed mogelijk te beschrijven.
8. Vertragingen onderweg
Taxi Strato kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, die tot gevolg hebben dat u uw vlucht mist. 
U kunt er echter verzekerd van zijn dat wij rekening houden met te verwachten verkeersdrukte. In het verkeer kan van alles gebeuren dan is er sprake van overmacht, 
omstandigheden waar wij geen invloed op hebben, zoals:
-    ongevallen onderweg die vertraging opleveren
-    onverwachte wegblokkades
-    naleving van een verzoek van de politie of de IVW

9. Kinderzitjes
 De wettelijke regelgeving in de taxi is anders.
 Kinderen kleiner dan 1.35 meter hoeven achterin een taxi niet in een kinderzitje of op een stoelverhoger vervoerd te worden.
 U kunt wel bij uw reservering hierom vragen. Er zit hier extra kosten aan verbonden van € 7,50 en wij zorgen ervoor dat het op dat moment aanwezig is.
 
Zijn er problemen ontstaan door onze fout, dan keren wij een maximale bedrag uit dat gelijk staat aan een gemiddelde dag omzet van 1 chauffeur ter hoogte van een maximale bedrag van € 150,-
 
10. Klachten of suggesties?
Iedere klacht en of suggestie zullen wij serieus nemen en opzoek gaan naar een oplossing.
 
Taxi Team Stato